It's getting hot in here

Fyhelvete, det är säkert 40+ grader här inne, det är ett under att jag kan andas och öht röra mig i denna bastu. Har ju öppnat fönstre på vid gavel men det verkar inte hjälpa. Det som är dumt är att jag svettas som en gris när jag ska försöka sova, sen mitt i natten när det blir kallare ute, vaknar man av att man fryser. jävla svenska sommar! ;b

Idag har jag iallafall legat och pressat , kan ju inte riktigt lita på detta väder så man får ju passa på att försöka få lite sommarlook de få dagarna det är sol ute xD Kan ju inte gå runt och se ut som en vintergörli heller.
Sen var jag till stallet, red en kortis, Centio vart typ svettig ändå, värme, värme. gick in i svinstian lite också :O Scary, fast det såg faktiskt bättre ut än vad jag hade förväntat mig. Trodde typ väggarna skulle vara inkletade i avföring, inte för att jag vet varför de skulle vara det :S Ullis hade varit ute på en barbacka tur med Centio häromdan, hon sa att han kändes som en nordsvensk. xD kan ju bara hålla med, han är ju som en tunna ;D inte mig emot, bara skönt att rida barbacka då ju :P

Jag sörjer att över ett års bloggande bara är borta, för att jag var slö nog och inte orkade logga in för att hålla mitt medlemsskap kvaaaaaar :( Det var ju the old days liksom! Hm, hoppas den här bloggen som jag fakiskt varit rätt aktiv på inte försvinner likadant :>

Nu har jag lagt vantarna på ett exemplar av ICE AGE 2, vilken jag iofs redan har sett, men ändå, ska väl se den snart. Minns den som rolig :}
Imorgon är en ny dag med nya överraskningar. Har inget planerat direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0