I hear the rain I hear the rain I hear the rain gotta kill the pain

image125

Ni får ursäkta den dåliga bildkvalitén.

På tisdag blir det gbg. Hoppas på shopping och Liseberg. Kan ju hända att attraktionerna är roligare än på Grönalund, men alltså, har man besökt Disneyland så är ju faktiskt allt ganska lamt.. Kul att shoppa, hoppas på nya jeans och massa t-shirtar. Är sugen på att beställa massa från internet, typ MM tröjor från deras hemsida men det är dyyrt att shippa och dom kostar ju redan 20dollar. Mycket för Matildas lilla plånbok. Nån som vill dela på frakt!? (A)

Idag red vi ner mot spelbo, tog en lugn tur. Longerade Sting också. Om jag säger att namnet passar honom så kanske ni förstår hur han är som personlighet ^^ Men han lyssnade bra, i galoppen hade han dock väldigt roligt ;)

Imorgon ska jag bara packa och så. Har en toblerone jag måste käka upp också, pust frust. Min magsäck har krympt :( Måste färga håret också, blir väl att jag gör det när vi är hemma från gbg. Synd, jag köpte fan hårfärgen i början av sommarlovet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0