FATE LATE

Vi kom dit vid åtta i tron om att vi fritt kunde inta repan och spela våra blueslåtar. Då skulle vi ju vara hemma i måttlig tid eftersom Emelia faktiskt ska upp och jobba och jag och Amanda ska till stallet tidigt, den enda som har chansen att sova är faktiskt Lene. Hur som helst så var det inte så fritt fram som vi trodde, så vi väntade snällt. I ungefär två timmar satt vi utanför på ett såntdärnt fint träbord som har sittplatser och bord i allt. Där spelade vi och lärde oss en helt ny låt. Med två gitarrer utan förstärkare och lite improviserat trummande från Lene och sång från Emelia. Det lät riktigt bra.

Tillsist kom vi in vid tio och vi körde igenom lite, gick inte som en klocka för mig. Bajs. Vi spelade till typ 23.15 och sen cyklade vi heem. Ska alldeles strax sova.

Nån som har lite idéer på låtar vi kan spela, inte alltför komplicerade som funkar med typ det mest klassiska, trummor, bas/elgitarr och ännu en elgitarr? ehehe. Tacksam för lite tips somsagt.

Jag vet att det är massor som läser, så snålt att jag inte för en enda kommentar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0