Fångad i en stormvind..eller snarare orkan

Jiho, idag var det en bra dag!
Vaknade, duschade, åt frukost och allt såntdär. Sen kom Amanda förbi och jag kastade upp gitarren på ryggen och vi traskade till hennes place. Spelade igenom lite låtar och sen cyklade vi vidare till repan där Lene redan satt och väntade och vi körde lite allt möjligt. Fick visa min fantastiska musikaliska talang genom att agera både gitarrist, trummis och även basist. Första gången jag spelade bas någonsin! Det gick bra.

Sen cyklade vi hem, jag åt lunch och sen ringde Amanda igen. Hon är lite besatt av mig, nästan läskigt :| Vi gick ner på stan, kämpade i vinden, var faktiskt nära att blåsa omkull ett par gånger. Fick två kilo grus i ögonen och över oss, det var inte skönt må jag säga. Gjorde vårat lilla ärende, fick en jävligt god nyhet. Eller mest för Amanda men delad glädje = dubbel glädje. Vi firade med glass på en bänk. Hahaha. Gick hem sedan, sen har vi gjort lite allt möjligt. Bakat en kladdkaka som inte blev särskilt god, ändå åt vi som hästar. Och inte har jag tränat något idag, duktig tjej :( Men det har helt enkelt inte hunnits!

Imorgon blir det förhoppningsvis träning, sen ska jag städa mitt rum och min garderob (!!!!) och sen ska vi spela, vi kanske kunde få dit Emelia som sjunger också och lite sång skadar ju inte.

På fredag blir det stallet minsann och på lördag ska jag till stockholm igenom och då ska jag följa med då Amanda köper sin gitarr! AAHHH, vad avundsjuk jag kommer bli. Om någon knockar henne medvetslös och snor gitarren är det inte jag OK.

Nu är det nog dags för sänghalmen för lilla Matilda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är inte besatt av dig

2007-07-19 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0