Trängselskatt på stol?

Nu har jag ju faktiskt varit duktig och städat, och det innebär ju också såklart att jag har rensat min dator-stol på diverse saker, mestadels kläder. Och den stolen är Simbas favoritstol, såklart. Så när den är fri från saker, ja när man faktiskt kan sitta i den, så hoppar han såklart upp där.


Det blir såklart lite problematiskt när jag ska sätta mig framför datorn, eftersom stolen inte riktigt är anpassad efter en ganska .. rultig.. katt och ett människoarsle. Det hela slutar med att Simba ligger intryckt mot ryggstödet och jag sitter längst ut, där det sluttar svagt neråt. Resultat blir en irriterad katt som tillsist hoppar ner, över armstöd och allt, ner på golvet och lägger sig precis nedanför och kastar lite surmulna blickar på mig.


Men jag är vinnare av stolen iallafall!



image252



Kvällen är ju inte riktigt slut än, men jag har ingenting planerat så det blir nog en dusch (jag har ett lager på några centimeter av damm runt mig) och sen blir det nog lite film-tittande. Får se om det går något bra på TV eller om jag ska ta något ur DVD-hyllan.

Kommentarer
Postat av: Becka

va söt !

2007-12-22 @ 22:08:25
URL: http://sderbergaren.blogg.se
Postat av: Ida

Simba är grym!!! Jag är fortfarande hans största fan :P

2007-12-23 @ 12:24:56
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0