Solen skiner för fan

Imorse sa jag: "Det är så skönt att sluta innan solen gått ner".

Och vad gör man då, när man gått hem efter en lektion och lunch? Jo. Man sätter sig framför datorn i sängen, solen kunde lika gärna varit nere i Afrika eller varför inte på Nordpolen.

Jaja, det är ju lite mysigt iallafall när solen lyser igenom fönstret, man kan ju låtsas att man är ute och hugger ved eller något annat vettigt.. jag har iallafall massa bra musik och en kopp varmt sörgårds-té. Tänkte äta lite filmjölk sen men så kom jag på att jag åt upp de sista flingorna imorse. SYND!

Ikväll ska jag träna, och titta på Heroes. Sen inget mer. JO. Jag måste fan läsa de där jävla svenskahäftena. Tror jag gör det istället för att träna, jag har ändå massa träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0