So look the other way

Såhär går det ungefär med mina dagsmål.
Jag har nått ett. Ja, det har jag. För jag är duktig och har skrivit klart en artikel. Om än väldigt kort artikel, men ändå. Jag älskar att skriva och jag saknar att göra det ordentligt. Jag borde göra det oftare, mer än såna här värdelösa bloggar som skvallrar om hur tråkigt mitt liv är.

Jag gillar WordPad också, även fast det inte är lika spejsigt som Microsoft Word. Men det är så enkelt på något sätt.

Hm. Iallafall. Jag har nått ett mål, men jag tror jag ska slå till med att skriva den andra artikeln också nu när jag ändå är på G. Jag vet vad den ska handla om. Jag kanske publicerar båda här sen. Kanske kanske. Jag ska basta idag också, det får bli ännu ett mål för dagen. Jag vill ha värme.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0