Refreshment

Ja, eftermiddagen ägnades iallafall åt att knåpa ihop en ny design. Mycket tack till den här bloggen, den har varit till mycket hjälp eftersom att jag själv inte är någon expert på att koda. Tillsist fick jag iallafall ihop någonting som dög, det blev inte exakt som jag ville ha det men otroligt mycket bättre än den äckliga designen jag hade innan iallafall.

Jag har även, för de som inte märkt, listat några bloggar jag läser under "Länkar", istället för att bara lista personer jag känner. Hoppas ingen tar illa upp för att jag länkar till er blogg, typ. uh.
Är någon sugen på lite nytt att läsa kan ni ju kolla, finns endel lästvärt där.

Kommentarer
Postat av: Karin

elgitarr, mm det lät coolt:) fred är också coolt

2007-12-22 @ 18:17:05
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0