Please stop asking me to describe

Igårnatt somnade jag faktiskt riktigt tidigt. Okej, inte för att 01.00 är särskilt tidigt - men med tanke på hur sent jag hoppat i säng de senaste dagarna så är det faktiskt väldigt tidigt för mig. Sov även ända till halv tolv, väldigt skönt faktiskt. Drömde dock en ganska hemsk dröm så det var ganska skönt att vakna.

Vid 13.10, faktiskt, mötte jag Amanda och vi gick ner till repan, som dock var upptagen av folk som spelade in musik. Det var ju lite problematiskt, eftersom vi hade dragit med en publik på typ 10 personer, men som tur var fick vi spela lite ändå. Gick väl sådär, men vafan, vi är inte vana att spela inför publik, sen hann vi ju knappt värma upp heller, bara lite chicken liksom..! Efter detta så gick vi iallafall och satte oss med gitarrer och pick och pack, i skejt-lokalen, och spelade lite och hade det allmänt trevigt.

Vid halv fyra kom iallafall min familj och hämtade upp mig, för att åka vidare till farmor och farfar där jag åt mat för tio man och godis för åtta. Fick även lite försenade julklappar;

- en ask med chokladpraliner
- plektrum, alla gitarrister där ute vet att såna kan man inte få föra många av
- biocheck
- tomtar

Är ganska nyss hemkommen, känner mig lite smått svullen. Ingenting inom mig mår bra av att äta sådär mycket, förutom mina smaklökar i stunden jag äter det. Bläärgh. Nu ska jag försöka fasta imorgon, på nyår blir det nog också massa gott vi ska försöka laga till, typ kyckling med nånting mer. Gott gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0