Lussevaka

Vad har jag gjort sen jag skrev sist..

Jag har kollat på TV, jag gillar Will & Grace och That 70's show, de går i rad. Och jag skrattade (högt, inte inombords) åt skämten. Det börjar utveckla sig. Från att vara helt död till att faktiskt kunna skratta när jag kollar på annat än öh ja.. Parlamentet? Snart kommer jag antagligen börja skratta åt TV-serien Vänner också, hemska tanke. Men Tredje klotet från solen är fortfarande lika jävla värdelöst.

Och jag har gjort jättegoda pannkakor också. Jag borde göra pannkakor oftare, dom blir så tunna och spröda när jag gör dom. Eller gräddar dom kanske man säger.

Sen har jag varit ute och gått med Olle också, utan Amanda den här gången faktiskt. Det var mysigt, kallt men mysigt. Bara det inte blåser så står jag ut i minusgrader, helt klart.

Nu är klockan åtta, och det är en timme kvar till Heroes börjar..under denna timme ska jag hinna duscha och göra klart all svenska osv. Tror jag börjar med duschen faktiskt..den lockar lite mer än svenskapapprena liksom. Lagom till Heroes ska jag faktiskt äta en lussebulle eftersom att det är lucia imorgon = lussevaka idag!

Kommentarer
Postat av: Jeno

Visst suger Tredje klotet från solen? Känner mig så korkad eftersom att jag inte fattar skämten men jag övertygar mig själv om att det är för att skämten faktiskt suger som jag inte fattar.

2007-12-12 @ 20:57:12
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se
Postat av: Ida

Du minnas mitt bokstavspussel? :O :P

2007-12-12 @ 22:27:12
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0