Första lovdagen, hurray

Första lovdagen idag då. Var ju uppe i princip hela natten och tänkte att jag kan ju sova hur länge som helst. Drömde en jättebra dröm, jag skulle rädda världen typ. Rädda något skulle jag göra iallafall. Först hade jag en droska med typ 8-spann hästar för att ta mig hem. När jag väl var hemma fick jag en enda springare för det skulle gå fortare. En otroligt snygg, stor, mörkbrun herre blev det som jag galopperade fram över vidderna på. Riktigt trevligt. Dock förstördes allt av att Amanda ringde klockan 11 och väckte mig och tjatade om att jag sover bort dagen. Bara för hon hade varit vaken sen klockan sju och varit på julavslutning på skolan. EH! Skällde ut henne lite men masade mig upp ändå.

Har faktiskt redan hunnit städa lite, dammsugit och så. Angelica och Andre (stavning?) kommer ikväll och då skulle det ju vara lite kul om dom inte behövde vada omkring bland dammråttor.
Ätit frukost har jag såklart också gjort. Och nu återstår väl bara lite mer städning, promenad, och sen ska jag ner till repan och vi ska showa off för några. Med hela TRE egenskrivna låtar. Eller, ah, vi kan två klockrent. Men det är alltid något tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är den här med där man inte får nudda rosa och det typ står att det skulle vara bra med en bro;P

2007-12-21 @ 12:52:06
URL: http://linneaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0