it didn't went gooooood

imorse vaknade jag 11.30.
somnade vid..ett kanske.
det är typ elva timmar! AAH, jag tror jag är mer lik den påstådda tonåringen som bara sover och äter än vad jag trodde. hjälp.

imorgon ska jag ställa klockan på tio. det är lagom. på måndag är det upp typ 7. sakta men säkert måste jag vänja mig.

har dammsugit lite, ska väl försöka få i mig lite frukost. sen ska jag typ städa och slava lite och sen åka ut till stallet i all hast, blir snabbvisit, måste fira morsan sen. fast hon har redan fått sin present men hur som helst så blir det lite släktgrejs och sånt.
hade väl iallafall tänk rida om det hinns med :P blir ju hursomhelst väldigt kort och lugnt eftersom att centio ändå har stått ganska länge nu.

frukost var det, ja.
jag har inget smör, orka gå och handla nu. det får bli typ flingor eller nått. haha, när jag var mindre och skrev dagbok förhand så skrev jag alltid detaljrikt vad jag hade ätit till frukost. typ vilket sorts bröd och allt. haaha. liv.

ahh, frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0