Bruuuuuucan och köld

Får se om man lyckas norpa några biljetter till springsteen and the e street band som kommer till sverige den 10:e december. Fasen vad jag kommer vara fattig sedan, men det gör inget.

Dagen har varit grymt värdelös.
Ja.

Var precis ute en sväng, jag höll på att frysa arslet av mig. Helvete.
Jag blir alldeles matt när jag tänker på hur livet suger så jävla mycket för endel. Jag känner mig hjälplös och vill göra något åt det.

Om man gnäller mycket på bloggen blir man inte lika gnällig IRL, typ. Så nu ska jag fan börja gnälla järnet här på bloggen.
Just nu har jag inte så mycket att gnälla om men jag ska nog kunna hitta på något åtminstone varje dag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gnäll på bloggen is the shit! :P

2007-08-30 @ 22:01:59
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Matilda

Ellerhur! Man kan faktiskt inte vara glad och o-gnällig jämt..

2007-08-30 @ 22:11:10
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0