Changes

Man förändras rätt mycket på kort tid alltså märkte jag idag när jag tittade igenom gamla CDskivor med gamla bilder på.. Okej liten snabb genomkörning, detta är då jag under två år, sjuan till nian. Tro det eller ej men det är samma person på alla bilderna.

image69
Slutet på sjuan, liten och oskyldig eeh.

image70
HAHAHAAHAHAAAAA, jag på sommarlovet till åttan. Alltså, sommarlovet då jag hade slutet sjuan dårå. Ääh ni fattar. wohoo. HAhahHAHhaHAaaa.
image71
Början på åttan. Jadu, vad ska man säga? Nån slags poppare?
image72
Slutet på åttan. Kanske inte särskilt representiv bild men whattaheck. Man ser ju skillnaden iallafall, haha. Snyggt sår på näsan också, så går det ifall man hoppar med huvudet före.
image73
Och så idag, slutet på nian. Bokstavligen idag till och med. Nu har jag gått och skaffat mig typ pottfrilla slash  valfri medlem ur Beatles-frilla. Hade ju inte behövt se så jävla sur ut men vad gör man - kanske skulle klippt in en glad mun i Photoshop.

Ja nu hoppas jag att alla har fått sig ett jävligt gott skratt för det har iallafall jag.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså..heter det representiv eller representativ? Ahh confused.

2007-04-11 @ 23:15:38
URL: http://allrightnow.webblogg.se
Postat av: Anonym

Haha.. Gillar nog din fjortisperiod mest fast dreadsen var ju iofs verkligen din stil :)

2007-04-11 @ 23:15:45
Postat av: Matilda

Hehe. Men man tar alla stilar och mixar ihop dom så blire typ den stilen jag har idag. Med lite nedtoning osv men ändå. Nu kör jag bara på med lite allt möjligt.

2007-04-11 @ 23:17:09
URL: http://allrightnow.webblogg.se
Postat av: Anonym

inte för att dreads är en stil.. jo kanske typ rastafari men det var ju inte den stilen du hade ;p.

2007-04-11 @ 23:28:34
Postat av: Anonym

själv kör man med samma stil livet ut

2007-04-11 @ 23:28:47
Postat av: Anonym

HAR DU MASSA BILDER PÅ SKIVOR??? KOMSI KOMSI.

2007-04-11 @ 23:29:39
Postat av: Matilda

Haha jag kanske ska satsa på rastafari stilen senare. yoo smokey smokeey jamaicamaaan.
du e 15, livet är inte slut än :D
Jupp fast inte på denna dator

2007-04-11 @ 23:38:20
URL: http://allrightnow.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0