Video killed the radio star

Ojoj, violent femmes alltså. helt genialiska :D Haha.

Skola och så idag..blev klar med SO:n, biståndsprogrammet. Sköönt! Och nu måste jag egentligen plugga franska eftersom jag ska redovisa imorgon och kan (somvanligt) inte nånting. Men tänkte hinna skriva en liten blogg först.

Tja, sen gjorde jag klart franska 17, skönt att ha det KLART iallafall, även fast det inte är redovisat och så.. Lucia-träningen, trevligt trevligt. Ellerhur Malisa? haha! Fast jag är så hes så jag kan inte sjunga. Får sitta och klappa takten eller nått. haha!

Sen fick man reda på värsta grejerna på PH-samtalet med perran. Våran musiklärares band har liksom varit förband till Millencolin! Okej, det är inte direkt mitt favoritband, men ändå? De är ju värsta kändisarna :P Och han har turnerat med TJM och allt..och så jobbar han som musiklärare...liksom..!

Nejmen nu ska jag försöka plugga lite franska. Ingen panik direkt, eftersom vi ska till kyrkan imorgon. Fast det är ju antagligen sova eller plugga. Eftersom det är ganska viktigt med franskan tänker jag plugga. Måste komma ihåg extra-batteri till mp3:n också. Tjalla. Kanske lägga över lite nya låtar. Får se hur det blir.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0