Primus

Primus

Nej men se. Den bilden fick komma nu istället, haha.


Inatt satt jag inne på olika diskussionsforum fram till klockan halv fem, tills jag insåg att det är en dag imorgon (läs; idag) också. Men imorse låg jag och degade i sängen till 13.15, då  jag gick upp och åt frukost. Då kom mamma hem från jobbet, jag menar herregud...:O Snacka om att sova bort dagen.


Har iallafall gjort lite nytta och dammsugat hela nedervåningen idag. Och städat efter min egen skit, i mitt rum alltså. Och snart är det träääning då. Känns lite konstigt, känns som jag klev upp alldeles nyss. :O

Ikväll är det tydligen någon fest i någon lokal på någon gata som Amanda vill släpa med mig på..men jag vet inte. En liten stund kanske, är inte så sugen direkt.

Imorgon ska vi äntligen fota! Fast det blir ju lite ändrade planer eftersom den oväntade snön kom men man får ta det med en klackspark, det ska nog gå bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0