Viernes, yo soy enamorado

GODMORGON världen.

Jag har förträngt hela dagen tror jag, iallafall anförandet vi höll på svenskan. Det enda jag minns är att jag höll i en penna, tittade ner i papprena och pratade skitsnabbt. Okej, jag tycker om folk som pratar snabbt, det är charmigt, men ska man hålla anförande kan det vara bra att publiken åtminstone kan urskilja ett eller iallafall två ord ur texten.

Hursomhelst, jag ställde mig iallafall där och snackade om mitt töntiga ämne så jag är nöjd ändå. Och sen är det ju fredag, kan man någonsin vara onöjd med NÅGONTING på fredagar? Jag skulle inte tro det.. Till och med den jävla motvinden och snöblandade regnet som föll över mig när jag racercyklade hem, log jag åt.

Fredag Friday Premte يوم الجمعة Petak Perjantai Παρασκευή Cuma

You just gotta love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0