Tuesday's great

Och den här tisdagen blev faktiskt fett bra.

Träning, en ynka lektion då vi skrev prov/uppsats om boken vi läst, gick ganska enkelt trots att min grammatik verkligen sög. Muskelbildande att knipsa upp Malisas cykellås också, sen hem och chilla lite, äta rotmos till middag och sen åka till musikskolan och spela gitarr det var okej det var kul tillochmed. Nu har jag varit ute med Josefine, Olle och Amanda lite och jag ska nog börja träna på Idrottshuset. För det är billigt, man får träna när man vill och så verkar det allmänt bra och nu ska jag titta på sex & the city hela natten. 
Imorgon är det onsdag, vilket betyder att jag kan vara lite trött liksom.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0