To me it is strange, this feeling is strange

Igår pissade gud ner sig, idag så bjuder han på lite sol och JA, idag har varit en skitbra dag faktiskt. Fick faktiskt lite gjort på EOS-lektionen, sållade ut uppgifterna i Bennys eviga prat. Sen hade vi bara svenska, och det var ju kul på sitt sätt. Fem tjejer + runt bord + för mycket värme = fnizzah.

Elin: - Varför dog mammutarna ut?
Frida: - *suck* För att det fanns inga papputar..
Elin: - Vet ni varför papegojorna kommer dö ut?
Jag: - Jagvet, jagvet! Det fanns inga mammutar!


Ehm.. Hursomhelst så skulle jag ägna min eftermiddag åt nyttiga saker, såsom plugg, motion med mera. Hittills har jag satt på mig mjukisbrallor, käkat lite godis och snart ska jag nog äta lite melliz också. Men SEN så ska jag plugga; engelska, ljudmedia och svenska också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0