Things I should do but not are capable to

PLÖH.
Jag hade inga hål alls och det var ju ganska skönt att veta. Funderar på att fira det hela med en stor godispåse, men jag orkade inte jogga när jag kom hem så jag struntar nog i den där godispåsen alltså...

Nu sitter jag iallafall med det där flourlacket i munnen som inte smakar alltför gott, och är dessutom väldigt hungrig. Fick inte äta när jag kom hem p.g.a lacket, och nu är det lite sent eftersom jag ändå ska äta middag snart. Blir nog en tidig middag ändå.

Borde verkligen hitta på någonting att prata om på svenskan imorgon, jag menar 2 minuter är ju faktiskt ganska lång tid det är ju inte direkt så att man bara kan svamla om vad som helst, och skriva ihop det dessutom. Borde dessutom skriva klart uppsatsen och upphovsrätt. Borde borde borde. Men orkar orkar orkar inte.

Imorgon skulle jag kunna åka ut till stallet vid typ ett - men Lene slutar inte förrän 3-4. Det är lite surt, vi kommer få rida i bäcksvart mörker. Skulle ju kunna åka ut själv men det är roligare med sällskap och förövrigt så känner jag mig inte riktigt säker på Yngves rygg än. Jag har väldigt stor lust att ta reda på vad Yngve heter egentligen.. hmm.. upcoming project eller något.

Kommentarer
Postat av: Karin

en stor godispåse ska man allt unna sig

2008-01-24 @ 19:55:51
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0