Sweet morning gives nothing but trouble

Klockan ringer 07.00. Jag kan knappt öppna ögonen av trötthet. Jag stänger av alarmet, ställer det på 07.15 och somnar om igen. 07.15 ringer det igen, jag är lite piggare. Överväger dock starkt att fullständigt strunta i båda EOS-lektionerna, men tar tillsist mitt förnuft till fånga och går upp. Jag har faktiskt varit duktig hela veckan (smög iväg från fotolektionen bara men det spelar ju inte så stor roll), kan ju inte bryta det nu.

Kolsvart ute, men ju mer solen går upp desto mer inser man. Snö, regn, slask. Underbart. Jag har ingen aning om vilka skor jag ska ha på mig heller. Mina converse brukar funka året runt, men de funkar lite mindre bra de slaskiga dagarna. Jag har ett par sånadär fula fodrade vinterconverse men dom är nästan sämre än vanliga tygconversen, plus att dom är förstora så jag måste ha fyrtioåtta socker i dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0