Sons of the silent age

Jahaja. Den här dagen har ju nästan varit ganska värdelös.
Hur mycket jag än skriver på min uppsats om upphovsrätt så håller den sig inom ramen på ett halvt a4. Jag skriver och skriver men det blir inte mer.

Men jag har inte skrivit så mycket, jag har inte pluggat så mycket engelska heller. Kollat igenom orden en gång bara. Jag sitter i min pyjamas, jag har ätit frukost och glass och en banan men jag har inte duschat och klätt på mig.

Nu lyssnar jag på David Bowie, jag hittade faktiskt några vinyler jag inte lyssnat på överhuvudtaget.

Vad jag BORDE göra, är att gå en promenad - för att få något vettigt gjort, ta en dusch, klä på mig acceptabla kläder (myskläder räknas som acceptabla och pyjamas gör det inte) och skriva klart min uppsats. Läsa igenom engelskaorden tillsammans med Bowie. DET borde jag göra, och det ska jag fan göra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0