so real

totalt mörker. när jag vaknade imorse, hoppades att klockan bara var 6 så att jag kunde somna om i en och en halvtimme men den var tjugo över sju, då var det kolsvart. det är fortfarande mörkt, och när jag går till skolan kommer inte solen ha gått upp helt. det är tungt att gå upp nu, men jag var inte särskilt trött imorse vilket var otroligt skönt.

och när jag är ändå är på g och klagar kan jag ju försöka beskriva den otroliga smärta jag känner i mina underarmar. det är som när man varit ute och gått jättelänge, eller när man blivit kall om benen. en tryckande smärta som liksom kommer inifrån. som om någon raspade på skelettet eller karvade köttet inifrån. hm, however.

kul med skola idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0