Our hopes and expectations

Hm, jag skulle ju börja använda stor bokstav efter punkt och sånt, så jag kan väl börja med det på en gång nu.

Iallafall. Jag sov till halv ett imorse, inte bra inte bra. Särskilt inte eftersom att jag ska upp halv åtta imorgon, kommer bli tufft att somna ikväll. Men vad gör det egentligen. Jag klarar mig på 6-7 timmars sömn, lätt.

Blir iallafall inget bad imorgon för min del, och typ inte för någon annans heller. HEH! Jag och Malisa ska iallafall fråga om vi kan bada någon annan gång eftersom det inte riktigt passar nu, och går det så går det - går det inte så går det inte. Då har vi ju iallafall försökt.

Jag mår illa, och har gjort det från och till hela helgen. Jävla skit, jag vill vara pigg glad kry och så vill jag att det ska bli vår också. Men det kanske är lite för mycket hopes and expectations, eftersom att det bara är januari än. Jag har iallafall saker att se fram emot snart; den nionde februari ska jag och Elin se The Cure i stockholm. Kommer nog bli en liten punch in the face att komma in på Hovet, sist jag var där spelade ju Muse.

Alltså, det ser så himla präktigt ut med stor bokstav efter punkt. Men jaja, jag får väl bli lite mer präktig. Då kanske jag kan ta skolan på allvar också? Och typ, börja träna regelbundet, äta bra mat, bli en bättre människa. Öh.

Kommentarer
Postat av: ICKA

svar på kommentaren: ja, om ja ska va ärlig så tjuvsmakade ja lite på hennes te och det var verkligen gott! :)

2008-01-13 @ 20:37:12
URL: http://icka.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0