my day

image285
idag har jag varit med malisa ut till stallet. det var mysigt, och inte ens kallt trots snön. det är skönt att inte frysa, men så hade jag ju också massor av lager kläder på mig. skrittade pinto, liten liten c-ponny och prövade icaros, d-ponny, och det var en pigg men trevlig häst. jag är dock lite feg av mig, så det gick väl sådär att rida, men kan tänka mig att han blir riktigt fin om man lär känna honom. han var ju väldigt svår.

imorgon ska jag upp relativt tidigt, och packa på mig massor av kläder. vi ska promenera ner till först friskvårdarna, för att lämna gitarrer och ombyte, och sen till skolparken för att åka blades och snowboard och pulka och allt kul snön kan innebära. dock verkar det som om snön håller på att smälta bort (jävla plusgrader), men vi får hoppas att det finns lite kvar imorgon.

ikväll var jag och josefine över till amanda och åt melon, aprikos och vindruvor. herregud vad gott det var. nu är jag sugen på banan men ska försöka att sova istället. banan får jag käka imorgon istället!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0