mornin

jag har inte sovit gott inatt. jag har vaknat för många gånger, av olika anledningar. dels för att jag somnde i mjukisbyxor och t-shirt, det blev väldigt varmt ibland. vaknade klockan nio av att någon väckarklocka ringde någonstans, och min väckarklocka var ställd på 9.15 så kändes lika bra att gå upp. i övermorgon ska jag upp två timmar tidigare! men det ska nog inte bli några problem, bara att gå och lägga sig ordentligt imorgon. öh. haha! det kommer nog gå bra.
vet inte riktigt om det blir någon tripp till skolparken, det är bara slask och inte alls mycket snö kvar. får se får se, känns inte så bra att ringa och väcka nån nu och diskutera saken.

jag ska väl snart äta lite frukost, och min efterlängtade banan. hm, blir nog filmjölk med banan och russin. gott gott gott. och knäckebröd. gott gott gott.

Kommentarer
Postat av: Karin

sov inte heller gott:( hemska drömmar

2008-01-07 @ 16:30:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0