Megaphone screaming your name

Jag har äntligen skrivit "stödord" till den där jävla predikan vi ska hålla på svenskalektionen. Jag valde att jättekul ämne - musik. Okej, musik är världens bästa grej men ändå, lite mer fantasi kunde jag väl haft!? Tydligen inte - tur att jag inte valde Lost iallafall!

Borde väl egentligen tänka på att gå och sova nu, eller iallafall snart, men vafan. Det är fredag imorgon och vi har två lektioner, det gör inte så mycket om jag är trött. Dessutom har jag typ fem timmar på mig efter skolan att sova innan det blir iväg till stallet så WHAT THE HELL. Orkar fan inte ens bry mig, jag får väl fan bli en jävla zombie om jag vill det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har lite problem i kriget med mig sjäääälv. Måste sluta vara Charlotte och bli lite mer.. typ.. Samantha eller iallafall Carrie. YEP.

Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!

2008-01-24 @ 21:57:40
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0