lazy

vilken seg dag jag har haft idag. och jag har bara varit vaken i fyra ynka timmar också, det är ganska sjukt. jag tror jag har seriösa sömnproblem. kan väl skylla mig själv eftersom det lär ju ha varit jag som startat dom - men hursomhelst så somnar jag otroligt sent och vaknar senare otroligt sent. framåt 12-13 masar jag mig ur sängen, det gjorde jag idag. åt frukost framför tv:n, lyssnade på en skiva, cyklade lite på motionscykeln (hey, nån nytta måste man ju göra!?) och sen har jag bara tittat på tv och duschat.  

ganska värdelös dag.

malisa hade planer på att fota i snön också, men jag såg hennes sms för ca 10 minuter sen, inte så bra tajming där. hoppas att snön håller sig kvar. tills imorgon också, då jag och lene ska åka ut till stallet. läskigt värre, rida ut i snön på en häst man aldrig suttit på förut. hoppas jag kommer hem helskinnad (snön är ju iallafall mjuk).

nu ska jag väl fortsätta göra ingenting. börjar bli lite små-hungrig också, ska se om man kan fixa något att äta.

glad konstatering: det blir väl ljusare och ljusare på eftermiddagarna nu, eller är det bara jag som inbillar mig? visst, det är kolsvart runt 16, men vid 15.30 är det ju fortfarande ljust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0