just keep swimming

det gäller att vara positiv, och jag är faktiskt ganska bra på att leta fram positiva saker. som t.ex:

det är inte långt kvar till sportlovet!
på vardagen får man tillbaka normal dygnsrytm!
en dag närmare sommarlovet!
en dag närmare studenten!
(och så kan man fortsätta - en dag närmare allt)
mina skivor kanske kommer imorgon

och så skulle jag faktiskt kunna fortsätta. man får liksom inte fokusera på det dåliga, det allmänt dåliga och sen att skolan sätter igång igen. man måste försöka vara glad och det kommer man nog ganska långt på - ett bra humör.
jag har lite nytt låtmaterial också som jag borde få ihop ordentligt, men det får bli till helgen eller nåt.. måste ju ut till stallet och rida yngve igen också, måste snacka med lene!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0