jag är vaken tidigt

HEY. klockan är inte ens 10, och jag är vaken! och gissa vad. jag vaknade redan klockan 09.00 till och med. yes, exakt klockan nio också, helt av mig själv.
egentligen var jag snorigt trött, och hade nog somnat om igen om det hade varit den normala jag som hade haft övertag, men nu så har jag bestämt mig för att ändra min dygnsrytm lite iallafall. gå och sova runt 23-24 och sova till 9-10. det är ju liksom lagom, istället för att somna runt 3-4 och vakna 12. usch.
image277
idag blir det somsagt ut till stallet och upp på hästryggen (!) för första gången på året. hehe, men det var iallafall otroligt längesen, flera månader sen iallafall. ska bli spännande. ridkläderna, inklusive min förstora ridhjälm, är uppletade och kamerabatterierna är i laddaren. jag är redo!

(fast jag ska inte dit förrän 13.30, men ändå. det är alltid bra att vara ute i god tid!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0