it's happening

idag var det betydligt jobbigare att gå upp, och det kommer bli jobbigare att gå hemifrån också, när jag vet att mina skivor väntar här hemma, och bara vill bli spelade. suck. helst av allt vill jag gå hemma hela dagen och spela dom på repeat, hela tiden på högsta volym.

plus att jag ser ut som en lodis, uteliggare, pundare, välj vad du vill. mjukisbyxor, stor t-shirt, gammal cardigan. men jag orkar inte klä upp mig för att sitta och stirra in i väggen i tre timmar. och ja, för mig är att dra på sig ett par jeans att klä upp sig.

men jag ska sitta och lyssna på bennys snacka i tre timmar. varför, gud, varför? slutar iallafall 14.40, inte så jättefarligt ju. imorgon är det fredag, sen är det helg!

Kommentarer
Postat av: Sosso

jag vill åkaaa heeem! jag vill inte vara kvar i Strängnäs. min mage gör oont! lalal, jag är övertrött också! justja, jag slutar 14.50 idag...tyckte det var lite kul! aja, haha, ha en bra dag i alla fall ;)mahah

2008-01-10 @ 08:03:10
Postat av: Anonym

usch det är jobbigt att gå upp ja ^^

2008-01-10 @ 08:06:55
URL: http://helenascity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0