Issues

Idag höll jag på att kräkas fem gånger när jag skulle gå till skolan.
Och nej, det beror inte på att jag får huvudet stoppat i toalettstolen varje morgon. Det berodde på att på en viss sträcka, som jag tvingas gå två gånger varje dag, luktar så jävla illa att det ger mig kväljningar. Jag kan inte ens beskriva den snuskiga lukten för den luktar nog mer illa än något annat jag luktat på. Tänk dig ett ruttet djur, tillsammans med ruttna löv och rutten fågelskit.
För att ge lite perspektiv: Om det fanns två parfymer att välja mellan - Hundbajs-parfym och Ruttet-djur/löv/fågelskit så skulle jag kunna döda för att få Hundbajs-parfymen. Hade jag inte fått den och blivit tvungen att använda Ruttet-djur/löv/fågelskit parfymen, hade jag nog blivit tvungen att döda mig själv om jag inte först dött i mina egna spyor.

Dessutom ser jag ut som ett jävla emo idag. Till och med trosorna och BH:n är svart.
Kolla: Svarta cheap monday jeans, nån random vit t-shirt med svarta mönster på, och en svart hoodtröja. Mitt hår är mörkbrunt och mina converse är bruna. Mina trosor är svarta och min BH är svart. Jävla emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0