I'm freezing and losing my way

Idag har jag tusen vill-ha-begär. Det är skor, jackor, t-shirts, jeans, smink, skivor, DVD-skivor, ja, listan kan göras lång och om jag ska vara ärlig så tar den nog aldrig slut. Problemet är dock att jag inte har riktigt ordnar ekonomi. Jag har ju nästan hur mycket pengar som helst, men de ska gå till andra saker än kläder och smink, och jag vet inte riktigt hur mycket jag har över liksom. Irriterande. Borde bli duktigare på att typ.. planera min ekonomi lite.

Grejen är att jag måste ju spara lite pengar också, till Italien och framförallt sommarlovet då jag kommer vara fattigare än någonsin.

Nästa lördag blir det förhoppningsvis inköp av ny gitarr, fan vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0