I'll do it on my own

Trött nu.

Trotsade blåsten och regnet och gick ut på en promenad. En väldigt kort promenad men ändå en promenad. När jag kom hem så dammsugade jag mitt rum och bytte lakan och sånt, sen duschade jag och nu har jag inte skrivit klart min uppsats.
Men det är ingen fara.
Nu ska jag äta middag, fett fett fett.

Sen, efter middagen, ska jag kanske skriva lite på uppsatsen. Men den där jävla uppsatsen går mig på nerverna eftersom jag har skrivit skitmycket och det blir ändå bara ett halvt a4.

image293

Kommentarer
Postat av: G

En gång fick jag våran klass i uppgift att skriva en novell på 30 sidor. TRETTIO! Vi hade en månad på oss och en tågresa dagen före fick jag en idé och lyckades skriva en historia. När jag fick tillbaka min novell så tackade läraren mig och sa att det var den bästa historien och totalt sett bästa uppbyggnaden samt genomförande. DOCK så var min novell bara 25 sidor och jag fick VG. Var glad över att du inte fått sådan skit.

2008-01-20 @ 01:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0