I like rusty spoons

Idag har jag bloggat ganska dåligt. Det brukar ju faktiskt bli över fem inlägg per dag men idag har jag bara skrivit ett (och nu det här som jag skriver nu förstås).

Och det är inte det att jag varit strängt upptagen hela dagen, tvärtom. Jag har haft all tid i världen, jag har inte ens varit utanför dörren. Somsagt var så kan jag ju skylla det på att jag inte mått helt bra, svullen i halsen och snoret bara rinner.

Trots det så blir det nog till skolan imorgon ändå, suck och sånt men det är väl bara att stå ut antar jag. Samhällslektionen är otroligt sövande men inte särskilt jobbigt, engelskan är väl inte så jätterolig den heller och nu kom jag på att man skulle ha gjort klart den där grammatikboken också helvete, fotot är tråkigt och idrotten är väl helt okej.

Och nu fick jag helt plötsligt massor av saker att göra, som t.ex. göra klart grammatikboken och packa idrottsväskan, så det är väl bäst att jag sliter mig härifrån trots allt.
Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0