hest

image278
det var en trevlig liten filur. skrittade mest bara, lite trav, och lite bockning och några galoppsprång blandat med bockningar. hihi. trevlig iallafall, kan nog bli en otrolig häst om man lär känna han ordentligt. och det hoppas jag att jag får chansen att göra, ska ut igen och prova och sånt. hoppas att xante, lenes häst, blir bra i benet också så vi kan rida ut tillsammans, vore jättemysigt.

en annan sak som var lite mindre trevlig var att jag lyckades tappa bort min sprillans nya ridvante, i snön nånstans. gick och letade sen men den var puts väck, inte så lätt att se i mörkret heller. kanske hittar den i vår nångång, haha! hoppas jag blir kvar där tills i vår, att rida ut på våren är ju typ det bästa som finns..

nu är jag verkligen dödshungrig, så lite middag snart skulle inte sitta helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0