Gnäggys mode

Jag läste precis igenom tidningen "Sofis mode" och först och främst vill jag klargöra: JAG BETALADE INTE FÖR DEN, OCH SKULLE ALDRIG GÖRA NÅGOT DYLIKT.
Jag skrattade nog från första till sista sidan. Höjdpunkten var ju när hon gav tips om att gå till en "nagel-terapeut" om naglarna skulle ha spruckit lite, jag skrattade högre än vad jag gjort på flera minuter (jag skrattar - högt - ganska ofta).
Finns det verkligen ett sådant yrke!? Och om det finns - vem vill jobba som nagelterapeut!? "Hej, jag heter Susanne, jag har man och barn, är 32 år gammal och jobbar som nagelterapeut."

!?

Mycket ska man höra innan öronen trillar av, och jag trodde faktiskt att gränsen gick vid folk som typ..målar naglarna på en. MEN EN NAGELTERAPEUT!?

Kommentarer
Postat av: pasia

men då fick du ju gratis humor, sånt e ju alltid bra. dessutom, naglarna kanske var lite ledsna, de behöver också uppmuntran haha

2008-01-29 @ 23:33:22
URL: http://pasia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0