Första januari

Vaknade fakiskt klockan 12.00 exakt idag. Skönt att inte sova SÅ länge. Mår prima ballerina idag faktiskt, skönt. Vatten is the shit.

Ska väl försöka sammanfatta kvällen lite.. vi lagade mat hos Amanda, den såg lite misstänkt ut innan man lagt kycklingfileérna i buljongen, men det blev faktiskt riktigt gott. Buljongen bestod förövrigt av X antal hemliga grejer, men lite aprikoser och en hasselnöt var det iallafall i! Till det åt vi klyftpotatis (råkade salta min för mycket) och jag varvade middagen med inte mindre än tre olika drycker!
Efter middagen så åt vi TVÅ efterrätter, vi hade faktiskt tre men den tredje rann ut i sanden? Får se om jag springer över till Amanda och äter upp den ändå sen, moahaha. Sen blev det dans och prat innan vi begav oss ner mot torget. Vi bestämde att vi skulle gå vid kvart över elva för att hinna ordentligt till tolvslaget, men en minut i kvart i elva satt alla samlade runt köksbordet, kom väl iväg vid halv tolv.. och vi var väl inte direkt världens snabbaste sällskap, så vi var där i sista stunden i år IGEN.

Och vad som hände på enköpings torg stannar på enköpings torg. Haha, eller inte. Men det var trevligt iallafall, träffade mycket folk jag glömt bort överhuvudtaget existerade faktiskt.

Nu ska jag väl snart se om jag kan klämma i mig lite frukost, och får se om vi kommer iväg till repan sen..nånting säger mig att Lene inte mår så jättebra idag.. eheheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0