for one moment i wish you'd hold your stage

image267just nu är jag på dåligt humör. jag är för mätt, jag fryser, det är mörkt, det är kallt och jag är trött. Jag har iofs väldigt mycket roligt att se fram emot. men fan. man kan inte vara på bra humör jämt.

jag har faktiskt varit på väldigt bra humör den senaste tiden.
trots allt är jag ju på helt ok humör, det är ju lov och sånt. det är precis som vanligt egentligen, bara det att jag slipper tycka skolan är jobbig också. så egentligen borde jag ju vara väldigt glad?

skitsamma. jag längtar till våren otroligt mycket. januari och februari kan ju gå skitsnabbt. sen i mars åker jag till italien, funderar på att hälsa på matthew bellamy och pussa på honom lite. hoppas det är ok med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0