Fight against the tomatosauce

Jag älskar tomatsås. Jag tror att om jag fick leva på en sak resten av mitt liv så skulle jag antagligen välja tomatsås och pasta. Det är så enkelt men samtidigt så fruktansvärt gott.
Hursomhelst så skulle jag precis fixa mig lite hemmagjord pizza, rosta lite bröd, på med lite tomatsås, ost och oregano. Den jävla tomatsåsburken/flaskan var dock ganska omöjlig att öppna, det slutade med att pappa slog på den med en skruvmejsel och då gav locket tillsist med sig. Mysko, men skitsamma, jag fick iallafall min tomatsås.

Var på bio iallafall, såg National Treasure 2. Har inte sett ettan, men tvåan var rolig. Jag har nog fallit lite för det här med konspirationsteorier och sånt, jag tycker det är spännande. Därför har jag planer på att hänga på wikipedia hela kvällen, så tja. Hoppas ni också får en trevlig lördagskväll!

Area 51, here I come! (kände mig faktiskt stolt när dom nämnde det i filmen och jag visste vad det var!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0