Du är en pannkaka

Jag sitter just nu och avnjuter pannkaka med blåbärssylt, men vägen hit har inte varit lätt.
Att tina frysta pannkakor i min stenålders-mikro är väl ingen hit direkt, men tillsist så lyckades jag få dom mjuka och varma. Ehe.

Nu ska jag fortsätta käka mina pannkakor, det är riktigt gott faktiskt (men min mage tycker att jag ska dö)

Och dessutom, så vet jag att Josefines fudge, som ingen förutom jag gillar, väntar i kylskåpet. Det är så JÄVLA mycket socker i dom, och jag brukar inte gilla saker med överdrivet mycket socker i..men den där fudgen är speciell. (Jag har ätit upp minst halva själv, och i hela smeten var det 7 dl socker..) Ska till tandläkaren senare i januari, kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0