don't get into it

image270jag tittade precis på säsongs-avslutningen av heroes. jag vet inte riktigt varför jag gillar heroes, eller jag gillar det väl inte överdrivet mycket. men det är tillräckligt spännande och underhållande för att jag ska fortsätta följa det, och det ska ni veta, är ganska ovanligt. lost är den enda serien som fått mig att fortsätta titta, hittills då. även om lost är en klass för sig.
sen har jag ju onsdags-eftermiddagarna lediga också, vilket är ganska ultimat för lite tv-tittande osv.

hursomhelst. jag kan inte förstå varför dom alltid ska envisas med att ta livet av dom snyggaste/sötaste/charmigaste/trevligaste karaktärerna? nu smällde ju peter petrelli i luften och han var ju både snygg, söt, charmig och trevlig. och numera väldigt död. dock tror jag nog att säsong två har lite överraskningar att bjuda på, och jag blir inte förvånad om det visar sig att peter faktiskt överlevde trots allt. tills dess får jag helt enkelt sörja.
image271
och det var ju samma sak i lost. där var det bara bye bye charlie istället. kanske inte den snyggaste, men helt klart sötaste, charmigaste, trevligaste och roligaste. och samma sak i lost så var det precis i säsongsavslutningen dom hade mage att döda honom också. hm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0