Baby, you're a lost cause

Åh, jag hittade en sån söt gammal bränd skiva som jag måste dela med mig av, eller ja, iallafall låtlistan:

1. The Undertones - Teenage kicks
2. Beck - Lost Cause
3. Fugazi - Waiting Room
4. Gogol Bordello - Start wearing purple
5. Joe Purdy - Wash Away
6. Le Tigre - Let's Run
7. Le Tigre - The the empty
8. Lily Allen - Cheryl Tweedy
9. Modest Mouse - I came as a rat
10. Pearl Jam - Teenage Wasteland (live)
11. Primus - My name is mud
12. The Rapture - Out of the races..
13. Jakob Hellman - Vara Vänner (HAHAHA!)
14. Violent Femmes - Add it up
15. Tv on the radio - Wolf like me
16. Modest Mouse - The fruit that ate itself
17. Modest Mouse - Missed the boat

Alltså, det här är så nostalgiskt att jag nästan får en liten tår i mina känslokalla ögon (jag gråter bara när jag cyklar i motvind, och det är faktiskt sant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0