And the bible didn't mention us

Gud har pissat på oss hela dagen men hey vad gör det.

Hm, jag är nog fortfarande lite upprörd över det där med lektionerna..grrrrr. Att någon kan tacka nej att sluta typ två timmar tidigare, är för mig något jag aldrig kommer förstå.

Hursomhelst så var vi idag på ett besök på kunis. Detta kom då upp:
- Jag och [namn] diskuterade faktiskt er häromdagen. Vi tänkte att, om ni skulle träffa er själva, så skulle ni antagligen hata er själva.

TACK FÖR DEN, det var ju otroligt upplyftande för självförtoendet.
Grejen är ju att jag är ju faktiskt rätt snäll och inte alls lika gnällig som jag är här i bloggen IRL, men det är ju nästan vitsen med bloggen; att kunna gnälla så man inte gnäller IRL istället...eller okej, när vi besöker Per så är vi ju där för att gnälla men hey, SÅ ofta besöker vi honom faktiskt inte!

En sak kom jag fram till iallafall: Saker jag gnäller över måste jag ju iallafall försöka göra något åt, sen om det inte funkar kan jag ju gnälla. Därför blir det lite snack med Peter och Claes och typ rektorn, och mejla skolverket eller något. Och sen en grej till, men den kan jag nog inte ta upp här (fel människor kan läsa..)

Summan av kardemumman är alltså att jag kan fortsätta vara lika kritisk och negativ till saker jag inte tycker om - men istället för att bara gnälla och tycka att det duger med det så ska jag fan kämpa till sista blodsdroppen för att göra något åt det.
Ex: Jag har otroligt ont i magen just nu, har haft i några dagar. Jag kan 1: Dricka mjölk som laxeringsmedel för att rensa tarmarna. Eller 2: eh.. ta en ipren? Det får bli senare för nu ska jag kolla Sex & the city!

/ Matilda "Fittan" Lindén
Haha <3

Kommentarer
Postat av: Viktor

HAHAHAHAHA [Namn] lär ju va ja dårå. Å givetvis grundar sig Pers och mitt psyckosociala utlåtande om er på en djuplodande och högst vetenskaplig utredning vi låtit företa så här i dagarna så det är av yttersta vikt att ta det på 110% allvar och hällst bli lite arg och kränkt =)

2008-01-17 @ 22:49:42
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Matilda

Ja, för jag blev faktiskt otroligt arg och kränkt..bäst att gå och cutta lite...

2008-01-18 @ 18:43:00
URL: http://allrightnow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0