What am I to you?

Blöh, skulle fixa bloggdesignen men det fuckade sig totalt, orka orka orka och sånt. Känns verkligen oviktigt så känner ingen större lust att ta tag i det.

Det är mörkt och jag har fyra stycken stearinljus tända. Det var längesen jag hade stearinljus härinne. Lyckades blåsa stearin över hela väggarna och över mina högtalare dessutom.. men de vekar funka fint, Norah Jones ljuva stämma överröstar knattrandet på mina tangenter.

Jag har väldigt ont i magen. Det är varken hunger eller mättnad, och nej, jag kommer inte spy i direktsändning för det är inte mensvärk heller. Tar en chansning på magsår och det skulle vara så jävla pricken över i:et.
OHNOES, är det magsår får man icke dricka alkohol för det har farbror doktorn sagt. Hur ska jag klara mig? However så är det antagligen inte ens magsår, men ont i magen gör det iallafall.

Jag vill ha någonting att längta efter. Okej, det finns ju en del saker men verkligen längta sådär mycket att det nästan pirrar i hela en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0