Vi avslutar med en liten lista..


ÄR DU KÄR: Lite lite kanske ibland
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: Haha, en vecka?
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Jag vet inte, är ju hursomhelst inte jag som avgör det? ^^
VAD HETER DU: Matilda
KALLAS: Matilda
VARFÖR: För att jag heter det, wow!
VAD VILL DU HELST HA NU: Sömn
VAR ÄR DU NU: På mitt rum
SAKNAR DU NÅGON NU: Inte direkt, lite kanske om jag tänker efter
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Bwöh, typ idag när mamma bokade biljetter till Rufus Wainwright?
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Typ, inget. Är pank så lär ju knappast ha råd att ens äta en glass eller så.
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svart
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Kan ju inte direkt säga att jag längtar..
VEM PRATADE DU MED SENAST: Malisa, på msn,..hahha
VAD PRATADE NI OM: vem som ska ta Centio imoorgon typ.
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: Mina svarta tygskor eller mina bruna converse. Som jag förövrigt glömt i stallet. x)
ANVÄNDER DU LÄPPSYL: Näe, mina läppar tål det inte
GILLAR DU ATT BADA: Nja
NÄR DRACK DU SPRIT SENAST: Helgen
NÄR KLIPPTE DU DIG SENAST:  Länge sen. Innan sommaren.
HAR DU LUGG: Nja, till näsan.
KATTER: Simba <3
ÄR DU ARG OFTA: Tillräckligt..
FEST ELLER SLACKING: Beror på.
GILLAR DU SPORT: Endel sport, ibland. Just nu nej.
VILL DU HA BARN: Kanske i framtiden. Just nu nej.
GILLAR DU DOKUMENTÄRER: Ja, om de handlar om något intressant.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: Hela tiden.
VILKA SPRÅK KAN DU: Svenska, lite engelska och ännu mindre franska.
BORDE MAN RÖKA PÅ PUBAR: Nej förfan. Man borde aldrig röka.
INTAR DU ALKOHOL: Nejdå!
INTAR DU DROGER: Nejdå!
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV: Inte just nu.
VILKEN STAD VILL DU ÅKA TILL I SKRIVANDE STUND: Uppsala hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0