Varm datasal

Nu sitter vi i datasalen, för vanlighetens skull. Har håltimme på några timmar, HE HE.
Åt fil till lunch, det är så patetiskt, det är väl inte direkt lunch? Nä svensk husmanskost ska det vara, korv och rotmos! Eh.

Alla jobbiga lektioner är över, samhäll tog död på mig och engelskan spottade på mitt lik. Ioförsig så var jag redan klar med all engelska, så jag satt i datasalen och gjorde ingenting, hmhm.
Nu, om någon timme har vi foto och det är väl kul, helt okej. Sen yoga, hoppas det är bra för min rygg som jag har väldigt ont i. Vad har jag gjort?
Får se hur eftermiddagen ser ut, om jag orkar plugga lite matte och så. Ska väl ner till repan och spela luftgitarr eller så. Sugen på promenad också, kanske något man kan släpa med morsan på?

So long - flaggstång (jag har precis sträckläst massa Bert-böcker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0