Uppfattningar

Jag har ändrat uppfattningar om två saker på den senaste tiden. ("Tiden" står för typ..ett år tillbaka).

För det första: Uppfattningen på lärare, sen jag träffade Per och Viktor typ. Och så Zeke på senaste tiden. Jag fattade att shit, lärare kan faktiskt vara roliga och ha humor dom med. Inget ont om mina tidigare lärare, men de flesta har varit så jobbigt "lärar-aktiga". Typ ettan-femman hade jag ju också lärare med riktiga mänskliga personligheter men det var så längesen.

Och för det andra: Poliser! Från att varit lite halvhatisk har jag nu faktiskt börjat känna trygghet när de är i närheten. Antagligen för de hjälpt mig några gånger (nä jag har inte blivit rånmördad eller så).

Wow, nästan läskigt, snart kommer jag säkert uppskatta My Chemical Romance' musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0