Top Model Enköping

Har varit ute och hoppat bland höstlöven idag, det var..kul. Men kände mig lite utspökad, långklänning och massamassa smink är inte riktigt min grej ^^ Men somsagt, kul var det!
Tre stycken smakprov i inlägget under, resten finns i min bilddagbok.

Har varit en mycket trevlig dag annars, har frysit väldigt mycket så nu lär jag väl bli förkyld..skulle dock inte skada, tråkigaste lektionerna imorgon, blä. Samhäll, engelska, foto (helt OK) och idrott. Idrotten kan jag väl inte uttala mig om - har aldrig testat yoga men tror nog att jag föredrar att göra något annat. Meeen man ska aldrig dra förhastade slutsatser!

Något som jag bör göra iallafall, är att göra min engelska. Imorgon är det redovisning och jag har knappt hittat på vad jag ska snacka om. Hmhm, kanske dags att börja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0