Tisdag är trevligt

Imorse ringde någon på dörren klockan kvart i nio.
VEM FAN GÖR NÅT SÅNT!?!?!

Ok, om det var Matthew så är det lugnt. Annars ska jag fan strypa den som gjorde det. Var skittrött, kunde inte somna om, gjorde det tillsist - sov till halv tolv. VAD UNDERBART.

Haha, ok, så bitter är jag faktiskt inte. Snarare nyfiken - vem var det som ringde på dörren? Orkade såklart inte gå upp och öppna..

Hursomhelst, ska snart pumpa i lite luft i mina däck och sen ner på stan, Malisa skulle betala av lite grejer. Får se vad jag hittar på, har ju faktiskt inga pengar men fönstershopping är ju alltid trevligt?
 Sen när vi är klara där blir det ut till stallet och hoppa över stock och sten, trevlarns. Sista gången jag träffar Centio? Känns lite vemodigt i såfall. Har lite dåligt samvete, har inte varit ute på jättelänge.

Men nu måste jag slita mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0